Pravidla storna (NOSHOW)
Veškeré údaje uvedené ve formuláři mohou být využity pro účely školení zaměstnanců a také pro marketingové účely. Zadané údaje mohou být použity k vytvoření platebního formuláře a pro interní potřeby společnosti. Data nebudou předávána třetím stranám, s výjimkou platebního systému a systému oznámení.
Klient potvrzuje, že v případě neoznámení zrušení nebo přesunu termínu 24 hodin předem budou uplatněny platby dle smlouvy, a že souhlasí s dalšími podmínkami, a to: 24 hodin před termínem – zrušení a přesun je možný bez omezení prostřednictvím odkazu v e-mailu nebo na telefonním čísle. Od 24 hodin do samotného termínu – s oznámením důvodu zrušení – je uplatněna platba dle smlouvy ve výši povinné platby ve výši 50 procent ceny služby (cena se vypočítává bez slevy).
V případě neoznámení důvodu přesunu a nedostavení se v určený čas služby je uplatněna platba dle smlouvy ve výši 100 procent ceny služby (cena se vypočítává bez slevy). Datum splatnosti je 3 pracovní dny po datu termínu. Platba je možná následujícími způsoby: prostřednictvím QR kódu v zálohové faktuře, na číslo účtu s uvedením popisu platby, debetní nebo kreditní kartou přes terminál v salonu s podpisem formuláře určení platby
Klient souhlasí s uvedenými podmínkami automaticky vytvořením rezervace v systému přes odkazy: https://brno.beaty/ nebo https://tosamoeplace.cz/.
Nebo s pomocí osobních zpráv přes firemní profil v síti Instagram: @tosamoe.place.
Odkaz: https://instagram.com/tosamoe.place/
Obchodní podmínky TO SAMOE place Brno
Uladzislava Pahudzina, Leitnerova 16, Brno, IČO 09285784
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (služby uvedené na
https://tosamoeplace.cz/ a v provozovně) a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.
Provozovatel poskytuje pedikúru, manikúru, výrobu, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona a kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření (osobně, telefonicky, emailem, přes náš Instagram (https://instagram.com/tosamoe.place/), SMS nebo přes rezervační systém “alteg.io”) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele a s podmínkami NOSHOW.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít, a může být od poskytnutí služby odmítnout.
2. Objednávka služeb
Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem, přes Instagram nebo přes rezervační systém). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem, přes Direct Instagram nebo přes Facebook Messenger, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření.
Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem bude uplatněny podmínky NOSHOW.
Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude vaše ošetření zkráceno, tak aby mohl být
obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření, v čase na který je
objednán.
Dárkové poukaz
Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou
na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.
Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.
Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
b) zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových látek
c) zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
d) zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
Ceníky
Ceníky jsou k nahlédnutí ve Instagram pod odkazem (https://instagram.com/tosamoe.place/) a na webových stránkách provozovatele.
Nejsme plátci DPH.
Prodej produktů
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.
3. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává online na email nebo přes Instagram.
4. GDPR
Osobní údaje zákazníků (zákaznic) shromažďujeme z hlediska oprávněného zájmu jen po dobu nezbytnou pro plnění objednávek. Žádost o výmaz Vašich osobních údajů je možno podat osobně na provozovně písemnou cestou v předem dohodnutý čas.
5. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 01.06.2022.
Těšíme se na Vaši návštěvu.